My 1st Step

Assalamualaikum...
salam pembuka bicara..WELCOME TO DA BLOG

setelah lama jugak berfikir2 & tertangguh, akhirnya muncul jugak blog ni yg saya create khas utk saya kongsikan minat & idea2 saya tentang cakes n cupcakes & paling penting sebagai medium promosi utk saya memulakan bisnes..blog ini juga akan jadi pengantara untuk saya dan anda yg berminat dgn cupcakes...untuk permulaan, akan diselitkan koleksi gambr2 cakes n cupcakes yg pernah saya buat sama ada utk mkn2 sndri, hadiah kpd kwn2 dan jugak order yg sy pnh trima...xbyak sbb saya masih baru dlm bidang baking ni...masih hijau..saya budak baru blaja le ni..hehe..masih byk yg perlu blaja..perjalanan masih jauh..so, layan dulu gmbr2 yg bakal diselitkan in next entry..then if interested, bole calling2 utk order..~FRESHLY BAKED FROM HOME~
0 Responses